PORTFOLIO BRAND IDENTITY
Brand identity & Website
Eyeco Hypnotherapie
Voor Eyeco heb ik een nieuwe branding en website mogen ontwerpen en diverse andere uitingen zoals werkboeken, ebooks en bijpassende illustraties. Corinne van Ravels is een hele lieve en warme therapeute met veel ervaring en expertise. Het was een hele fijne samenwerking, waarin we na haar duidelijke en prachtige briefing we op een branding kwamen die precies past bij wie zij is en wat zij uit wilt stralen.
Kernwoorden
Houdvast, warmte, veranderen van binnenuit, vrede en herstel, evenwicht, persoonlijke kracht.
Brand Identity &Website
LCHMSTL
Voor LCHMSTL heb ik een branding en website mogen ontwerpen en diverse andere uitingen.
Annelies had zelf al een persoonlijke styling voorstel gehad qua kleur en wist dus precies wat bij haar past. Uit dit grote palet van kleuren heb ik een palet gekozen die de kern visualiseert en goed past bij haar.
Kennis van lichaamstaal zorgt voor een betere verbinding met anderen. Annelies zie zichzelf als een verbinder.
Kernwoorden
Verbinding, plezier, transformeren van gedachten en emoties, verwondering.
Brand identity & Ebook
Ank van Lieshout | Passie in Ondernemen
Voor Ank mocht ik haar brand identity ontwerpen en een bijpassend ebook. Ook heb ik een aantal stijliconen ontworpen die zorgen voor herkenbaarheid en visualiseren op een vrolijke manier al haar uitingen.
Het ebook is een waardevol en overzichtelijk boek geworden.

© 2020 Sunnyfields
Disclaimer | Algemene Voorwaarden
Ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel 72023295